lite uppdatering

Har inte skrivit på ett tag men nu kommer en massa smaskig information på en gång.
I morgon är det midsommar, första gången jag firar med mina vänner, ska blir så jääkla kul.
vi drar till Halmstad som resten av sverige. Det finns typ inte en enda på facebook som INTE skrivit ut att dom drar halmstad, ahha helt sjukt kommer kännas som att man är i gislaved föfan.
Men det skiter vi i för vi ska ha kul ändå. Har precis packat klart allt som ska packas idag, köpt mat för helgen, det blir fin midsommar mat och ska snart hoppa in i duschen!

somme rullar i från mig klockan 09.00 då vi sen  hämtar upp resten av sällsakpet.
awsome!

Hör och häpna, paulina gonzalez andersson har fått ett sommarjobb, YEEEEY!
Har jobbat för första gången i mitt liv hela denna veckan, blir nästa vecka också! fint!

Om 19 dagar fyller jag 18, då börjar mitt liv!
Om 44 dagar kommer jag ha den roligaste veckan i mitt liv, magge here we come!
Så just nu; njuter av det fina vädret och totalt älskar mitt liv!

Glad midsommar och ha riktigt jävla kul för det ska vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0