Andra veckan på praktiken

Vi kan sammanfatta det så här att jag älskar skolan!(;

Igår fick jag reda på att det spökar på hotellet. yey!
Högst upp finns det en lägenhet och där spökar det. Det är en gammal gumma som heter Valborg som brann innen år 1945 typ när hotellet brann ner. Men hon är väldigt snäll.
Och en som bodde där innan säger att hon kunde vakna på natten av att det stod en gumma och kollade på henne.
Och i rum 405 så var det en städerska som jobbade förut, hon vägrade städa det rummet för hon såg någon som kollade på henne hela tiden. Och när jag var i städet i fredags så lovar jag att jag städade det rummet, fan!
Kommer inte på frågan att jag ska gå upp till lägenheten igen eller att om ja ska in i det rummet, aldrig!

Nu ska jag upp och chilla som satan och sedan kommer Emma och hämtar mig och kör mig till praktiken.
bar 4 dagar kvar, bara 4 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0