melissa horn

jag har kommit in i någon "melissa horn" period, det är det enda som spelas på min lista. Riktigt bra!

Idag, måndag, skola, mammasvecka.
hoppas bara denna veckan går snabbt så nästa vecka går vi bara måndag, tisdag och onsdag. Torsdag och fredag är vi lediga och veckan efter är det påsklov. Skön? Oja!
På onsdag nästa vecka är det parken, yeeey dansa loss!

I fredags var vi hemma hos jossan och firade henne eftersom hon fyllde år igår, Grattis än en gång på arton års dagen<3! Sedan drog jag, sandra och julia vidare till Anderstorp till en lokalfest och dom andra drog på en privat fest. Jag hade verkligen skit kul !

jag och julia är lite mer för lokalfester som innebär dans och massa folk medans dom andra tycker om annat. (:

nehe, finns det något mer att berätta, nej jag tror inte det.
Jag lever livet!

hahahah bild från halmstad (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0