Borta bra men hemma bäst?

Hemkommen efter en natt i halmstad med tjejerna. Vet inte varför men jag älskar att sova borta!
Men det finns ju inget som slår min säng hemma så;). Men vi hade riktigt trevligt! Bilen höll;) Vi fick låna pappas bil men det gick bra!
När vi kom fram drog vi in till stan och käkade pizza på Ida´s. Sedan drog vi till hemmakväll och köpte godis, som typ ingen åt av på hela kvällen för att vi var så mätta xD.
efter det drog vi iaf till Maxi och köpte frukost och kissade;). Hahaha vattnet fungerade inte i stugen hela dagen igår så vi passade på att kissa på alla ställen vi var på xD.
Sen åkte vi iaf till stugan och satt på altanen och pratade en stund och sedan drog vi till 7 eleven för att tvätta av sminket, kissa och köpa kaffe. Hahahah kul!
Åkte tillbaka till stugan och satt på altanen i jag vet inte hur många timmar.
Sen somnade cissi efter det somnade julia, sedan jossan och ida. Och ja somnade sist. Men skönt sov jag med mitt underbara täcke och kudde!

Ida och jossan vaknade sedan först och satt på altanen, sen när ja, julia och cissi vaknade hörde vi att grannen pratade med ida och jossan och sa att han hade satt på vattnet och undrade om han fick gå in och kolla så det funkade, och där låg vi tre i vardagsrummet och låtsas sov hahha !

Vi gjorde frukost som bestod av baguetter i ugnen med och apelsin juice. Asgott!
Sedan så började alla bara packa i ordning och helt plötsligt var vi på väg hem, stannade på 7eleven och köpte kaffe och dricka!
När vi väl kom ut på motorvägen så trofan vi missa avsvängen mot jönköping så vi fortsätter mot Göteborg och åkte på den vägen ett tag innan vi kunde svänga av.
vistelsen i halmstad sammanfattas som riktigt rolig! Det var trevligt och mkt skratt och sjuka saker!:DD

Idag så har jag umgåtts med julia och cissi. Cissi kom till mig vid sex sju tiden och hon lagade pasta carbonara till oss, som ja tkt var god men inte hon;). Sedan så kom julia och vi gjorde pannkakstårta som var asgod!
Kollade på filmen Prinsessa med, Riktigt rolig kväll!


Mkt bra start på denna långhelgen! I morgon ska emma måla mitt rum, kommer bli awsome!

Men denna helgen tar vi det lugnt, för nästa helg fyller julia 18, näst nästa helg är det gisledagarna, näst näst nästa helg drar vi halmstad igen för fest denna gången. Och då kommer vi vara runt tolv tjejer som åker! AWSOME!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0