Inlägg skrivet enbart för cillla!

Heeej! Ja lite dåligt skrivet på hela helgen men det är bara för att efter jag var i jönköping med julia och shoppade i fredags så glömde jag datorn i hennes bil och där har den legat fint!
Men det är inte så mkt som hänt i helgen så det finns inte alltför mkt att berätta xD.

I fredags då så var vi ju i jönköping och handlade lite, jag köpte bara fem saker, ett par tights, en halsduk, en kjol, en jeansskjorta och en kofta. Hade inte så mkt pengar ;b
Tillskillnad från julia som handlade upp hela jönköping typ (;.

Iaf på kvällen så var det dags för att sörja/deppa över att jag, julia och cissi är ynka 17 år (världens mest meningslösa skit ålder) så jag och cissi spenderade fredagskvällen hos mig med pizza,godis och en sjuk film.
Tycker jag låter som en perfekt depp kväll iaf;).

Lördagen kom och träffade cissi lite, grillade på kvällen och sedan drog ja hem till johanna och festade lite.
Trevligt, trevligt.
Det roliga hände ju senare när vi gick hem, hahhhaah shit pommes!

Ja det var oerhört intressant fakta här.

förresten, Min cykel, min karin, min älskade cykel är lagad!!!
Den har nog stått i vårt garage i ett år nu men äntligen så ;D.
Ska hämta hem henne i morgon och ta väl hand om henne!
Förhoppningsvis ska jag göra något åt mitt förskräckliga hår på fredag!

Nehe, nu ska ja komma på något att göra !

bild på mig och cilla i Göteborg för ett tag sen;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0