Måndaaaaag

Då var måndagen avklarad.
Låt denna veckan gå snabbt!
Till helgen är det gisledagarna, mittpunkten på året här i gislaved.
Men tyvärr så missar jag den på fredag för min kusin i Göteborg tar studenten.

Iaf så idag har mamma bokat resa till Turkiet i Oktober, stannar i en vecka och firar att peter fyller 40, vet inte om det är något att fira men jag tackar och tar emot, en utomlandsresa missar man inte;D.

Så det blir utomlands två gånger för mig iår, magaluf och turkiet.

Jag är riktigt ledsen över att det inte blir något benidorm iår, bajsa!
Ja vill dit nu!!!
Om det hade varit likadant iår som alla andra år så hade vi åkt om typ tre veckor.
Men farmor och farfar är här i sverige nu så jag klagar inte!:DD


Jaha, det var nog allt intressant jag hade att säga, i  morgon åker mitt hår av. Buhuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0