tjena mittbena

Jag har sovit efter skolan, bajs på det!
Jag är ganska rastlös faktiskt, bajs på det!
Jag blev besviken i helgen för att ja trodde farmor och farfar skulle komma, bajs på det.
Har andra delen av nationella matte på fredag, bajs på det!

bara tre veckor kvar i skolan, yeeeeey
bara fem dagar kvar tills julia blir 18, yeeeeey
bara 16 dagar kvar tills cissi vlir 18 yeeeeey!
Bara 56 dagar kvar tills ja blir 18, yeeeey!
bara 81 dagar kvar till magaluf, yeeeeey!
bara 12 dagar kvar tilll Gisledagarna, yeeeeey!
VG På nationella engelska speaking, yeeeeey!
VG på landskaps tidningen, yeeeeey!

Jag tror det goda överväger det onda!
Nu ska jag soooova snart!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0