Dag 1 - Presentera mig själv

Hej, jag heter Paulina Elisabeth Antonia Gonzalez Andersson(eller p.o, palle, pina) och jag är 18 år. Fyller 19 i år.
Mina föräldrar är skilda sedan typ tio år tillbaka. Jag har alltså 4 föräldrar då både mamma och pappa har nya.
Jag har 4 syskon. En storebror, vi har samma föräldrar, en plastlillebror som är min mammas sambos barn, en lillasysyer som är min mammas och hennes sambos och en lillebror som är min pappas och hans frus.
jag älskar min familj över allt annat och kunde inte ha en bättre.
När jag var liten bodde jag i en ännu mindre håla än vad jag bor nu, tills jag var typ 9 år då jag flyttade till Gislaved och började skolan här och här har jag levt tills nu. I Gislaved alltså.
Jag har spelat innebandy i typ sex-sju år och spelade fram tills förra året i Gislaved, men efter många om och men så kom vi fram till att vi var för lite spelare och la ner laget. Jag som då inte ville sluta spela innebandy började i Tranemo ist. Och kunde inte bli mer välkomnande.
Jag går tredje året på Gymnasiet, handels programmet, inriktning turism. Jag tar alltså studenten i år. Ganska sjukt kan inte tro det själv.
Jag älskar att skratta, och hatar att vara ensam.
Jag lever mycket för att underhålla människor och skrattar mycket åt mig själv också. Ibland kan jag faktiskt få till det.  Jag hatar att inte ha någon att umgås med, helst ska det va någon med mig hela tiden. Att ligga  hemma och inte ha något att göra är det värsta som finns.
Jag älskar att festa, och hitta på spontana saker, så mamma, pappa, emma & Peter bli inte rädda om ni någon dag ser att min säng är tom och att det ligger en lapp där det står att jag kommer tillbaka om en månad eller något.
Jag sover hellre borta tusen gånger om än att sova hemma, för mig håller inte ordspråket borta bra men hemma bäst, borta bäst men hemma bra!
detta var en liten presentation av mig själv, kul.
En paulina i sina bästa dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0