Dag 3 - Mina föräldrar

Som jag skrev tidigare så här jag 4 föräldrar kan man säga. Min mamma och pappa är inte tillsammans och båda har träffat nya som jag levt med halva mitt liv typ så jag har väldigt bra kontakt med allihopa och det är liksom självklart för mig att ha 4 föräldrar.  Love it!
Min pappa är gift till och med, med Emma heter hon. Dom har en son tillsammans som är 6 år iår. Och är min  underbara lillebror. Min pappa är från Spanien, därav mitt efternamn är Gonzalez. Min lillebror heter Carlos.
Min mamma är förlovad med Peter, som hade en son innan han träffade mamma, han är ett år yngre än mig och heter johan och är som mitt riktiga syskon. Mamma och Peter har tillsammans en dotter, som är min underbara lillasyster. Hon är 7 år iår och heter Nora.
Det var lite smått och gott om mina föräldrar, inte alla som har 4a st.
Jag älskar dom allihopa
Här är en bild på mig och min fina mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0