vafan hände liksom?

Jag vaknade klockan 06.39 av att Emma kom in i mitt rum och väckte mig, trodde det var som vanligt att jag skulle svara med ett mmh och sen somna om innan jag visste ordet av det. Nej jag öppnade till och med ögonen idag. Sen slängde jag en tanke åt att tänk om jag skulle gå upp nu, jag hade kunnat äta frukost, sitta vid tvn osv. Så jag gick upp?! Bara sådär liksom. men det visade sig att även om man går upp så tidigt så har man ju inte hur lång tid på sig som jag trodde. Det där med frukost och tv kunde jag glömma igen. men nu är klockan 07.40 och jag är fortfarande chockad över att jag är vaken. I vanliga fall brukar jag vakna nu.
Så nu inväntar jag julia och sedan beger jag mig till skolan.
tre dagar i veckan, sista halvåret sen är det slut.
fan
detta ser ganska okej ut ändå, finns folk som har värre. Typ som mig i tvåan fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0