hemkommen

Kom hem från Tranemo för en liten stund sedan, matchen gick asbra !
Vi vann med 6-2, så jääkla skönt att vinna mot forsheda, dom blir så jäkla sura haha! Så lite stryk fick man ju på plan, men det är ju bara kul att se att dom blir så jäkla förbannade varje gång vi gjorde ett nytt mål.
Det blev inget mål från min sida, men en assnygg assist gjorde jag, första målet med (:.
Första perioden gick faktiskt ganska bra, men sen gick det bara utför typ, jag hatar att ha periodpauser för då hinner man bli kall och det blir mycket jobbigare att springa sen, men ja kämpade på och dom sista metrarna ja sprang höll ja på att dö alltså;). Helt slut är jag nu så det blir nog inget sigges för min del inte.
Efter matchen hade vi möte  med laget, om mål denna säsongen, och massa regler som vi måste följa.
Jag är med i "feskomittén" haha spännande, ska bli askul att planera en massa roliga saker med laget:).
Nehe, om två timmar så drar ja på kräftskiva med min familj, senare får ja se vad som händer:)
Ha en asgrym lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0