söndag

Sitter och ugglar vid datorn, har verkligen inget bättre för mig så kollar bara allmänt runt lite överallt och jag hittade en jätte bra sida med massvis av olika hårförlängningar. Verkligen skit bra att ha massa att välja mellan. Visst finns det andra sidor med det med men denna var verkligen hur bra som helst ! Har ju haft hårförlängning en gång förut men tröttnade på det efter två veckor så tog ut det, ångrar verkligen det hur mycket som helst. Funderar på om jag skulle skaffa det igen. Mitt hår verkar ju inte vilja växa så. Men isf får det vänta ett litet tag bara för pank är man ju som satan i gata för tillfället. Och mitt studie bidrag kommer ju inte föräns om cirkus två veckor. Här har ni länken till sidan (:www.rapunzelofsweden.com  Ringde mamma innan med och sa att jag känner att jag aldrig kommer orka att gå ut med hunden i minst en timma om dagen i två år så tungpiercingen får vänta ): Denna dagen har gått hur fort som helst och det känns jätte dåligt för till skolan i morgon länktar man ju inte. Vaknade Upp hos denise i morse av att min tränare ringde och sa att matchen hade blivit inställd pga. för lite folk, först blev jag lite besviken men nu känner jag att jag hade nog inte orkat spela någon match. Har sovit mer än halva dagen i dag med. Vid tre tiden somnade jag och vaknade inte föräns vid 7 och funderar på att gå och lägga mig i gen. Vet inte varför men har varit hur trött som helst denna helgen. Men skönt att man har sovmorgon till halv tio i mon med. Nu ska jag gå och läsa min efterlänktade bok. Men först lira lite cs med sandra (:
Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0