konstig dag

ja hela dagen har varit konstig på något sätt. Vaknade upp med denise jämte mig av att en skrikande unge stog och bankade på min dörr och skrek att hon ville spela på min dator. Och detta var vid tio tiden och lite smått bakfull ställde jag mig upp öppnade dörren, och sa med kanske lite för hög röst, nej jag sover. gå upp!!!!
Som ja sedan fick lite dåligt samvete av sen.

Men somnade om gjorde jag men inte denise och hon satt vid min dator i två timmar tills jag vaknade och vi gick upp och åt frukost och pratade med min mamma. Sedan drog denise och jag somnade igen.

Efter en timma skrek mamma på mig och sa att om ja skulle med och handla så skulle ja gå upp nu!
Och jag var grymt sugen på glass och sprang upp och ut i bilen.
Väl hemma med min efterlänkade glass satte jag mig och kollade på tv och inväntade min brors kompis som vi skulle åka med till pappa för att jag sedan skulle passa Carlos.

Pappa och emma drog en liten stund efter jag kom och jag och carlos satte oss och pärlade, gud va jag gick in för det.
Vid fem så kom Nora, och ville vara med och leka en stund. Och sedan kom julia med som skulle hjälpa mig att passa skitungarna. Vi grillade och åt och sedan kom mamma och hämtade nora.

Vi lekte lite med carlos och sedan så kom cissi och jhossi med. Vi kollade lite på tv och sen satte jag och carlos oss vid hans data och spelade dataspel i över en timma. Sedan blev klockan halv elva och det va dags för lillebror att sova. Så tyst och lungt utan några protester gick jag ooch nattade honom.
Jag och tjejerna kollade på någon spännande film på 4an. Sedan så efter ett tag så drog dom och lämnade mig i min ensamhet och nu sitter jag här och är lite smårädd. Men ska ta mig ngt gott och sätta på en film.

Dagen har känts helt kort och konstig i stor allmänhet.
Godnatt!
Bild på mig och lillen när jag hade oranget hår, snyggt!


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 10:09:30
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: emma

sv: va bra då ^^



fult upp eller? ;)

hoppas söndagen blir bra

2009-04-19 @ 11:48:12
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: T I F F A N Y

sv hahaha x) det är därför du ska maila (y) men lycke till i alla fall :D kram

2009-04-19 @ 12:54:53
URL: http://upss.blogg.se/
Postat av: Victoria

sv: Kan tänka mig att det är lite öde. Halmstad är en trevlig och fin stad som jag absolut älskar. Dock vill jag inte plugga här utan ska göra det i Kalmar.

2009-04-19 @ 21:22:09
URL: http://kalasakuten.blogg.se/
Postat av: jossan

haha åh, söt bild :)

2009-04-19 @ 21:24:00
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0