summer 2010

Jag, julia, ida, cissi, louise, isabell och josefine drar iväg till spanien nästa sommar.

Vi satt och snacka om det igår och gud det ska bli riktigt roligt.
Och som ni kanske vet så är jag halvspansk, min pappa är från spanien och min farmor och farfar bor i spanien, i en stad som heter Benidorm som ligger vid kusten, jag har varit där fem gånger i mitt liv. Och jag älskar det!
Vi drar efter den 23 juli för då har vi alla fyllt arton och det kommer bli så jävla grymt!
Shit va taggade vi är.

det kommer bli så jäkla kul !

vakna på morgonen, runt tio, käka frukost, ner och steka på stranden ngr timmar, hem, duscha, äta, vila( ett måste ), fixa oss, ut och kröka som satan!

ni ser det jag ringat in där, där bodde vi förra och förr förra året, detta året bodde vi på en gata som ligger in där mellan husen precis, med typ 50 meter till havet.
Det ligger typ barer längs hela vägen bort där med, underbart!
Dock ligger discona lite utanför men det ska inte vara ngr problem:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0