klagomål !

haha mina vänner klaga på mig att jag bloggar för lite, dom tycker att jag ska blogga minst tre gånger om dagen. Så jag får väll göra dom nöjda då och börja blogga lite mer (:.

Sitter på sista lektionen och det har gått väldigt snabbt och super skönt! Snart ska vi fika med, jätte hungrig är jag, eftersom vi slutar tidigare så hinner vi inte äta i skolan och jag åt ingen frukost i morse som vanligt, det gör jag bara en på hundra, dom gångerna jag vaknar så mkt tidigare. haha.

Efter skolan ska jag hem och sova några timmar så jag inte är super trött i kväll.
Sedan blir det match som fan ! (:
Tjing !

Kommentarer
Postat av: Andreas

då får du blogga lite mer! :D



Hoppas du får en underbar fredag nu och en jätte bra helg! Ha det bäst :)

2009-02-06 @ 12:22:37
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Frida

Keep on blogging =) trevligt fredag

2009-02-06 @ 12:37:08
URL: http://fridiz.webblog.se
Postat av: Ida

GREAT PAULINA (Y)! ett inlägg till innan matchen bara ;)! <3

2009-02-06 @ 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0