Grattis kusin !

Sitter i skolan och har Hp med rune. Andra och sista lektionen för dagen. Dagen har varit sjukt lugn.
Det började med Svenska och vi gjorde klar vår "teater" sedan var det dags för alla på hela skolan förutom treorna att gå runt på skolan och kolla på individuella val till nästa termin. Det skulle hålla på i timmar, vi kollade runt lite sedan satte vi oss och fikade i oasen. Mysigt. Och nu sista lektionen håller vi på med att jobba om AIDAS och jag och julia är redan klara så vi får chilla runt i en kvart. Så fick lite tid över så tänkte skriva lite om min dag.

Efter skolan ska jag hem snabbt och fixa till mig lite sedan rullar min familj i väg mot Göteborg där vi ska fira min kusins 18 års dag. Vi ska äta på en indisk resturang vår familj och tio personer till som jag inte har ngn aning om vilka dom är.
Kommer förmodligen hem i natt någon gång eftersom vi ska träffas på resturangen vid sju och kommer vara där ett tag förmodar jag.

Snart blir det fika som Sandra och Emma fixat till klassen som vi gör varje fredag.
Tjing!



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh!!!! Detta var ju super hemligt och fick inte komma fram till Jonathan som fyllde år.....!!!!!!

2009-01-17 @ 18:00:10
Postat av: Emma igen

Vad gör du på min toalett?? Lånar smink?? :-) hi hi hi hi...

2009-01-17 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0