Lång helg !

hmm, senaste dagen jag bloggade. Torsdags.
Vad har hänt sedan torsdags hmm.
Jo Det vart ju fest i torsdags kväll. Kul som satan undervissa tillfällen.  Sen mindre kul under andra. Men det jämnar ut sig.
Vi var  hembjudna till Ida på kvällen där vi bjöds på sjukt god taco paj. Sedan drog vi till Kastriot och co.Där vart det förfest. Sjukt pepp var allihopa så allt var ju positivt. Sedan gick bussen och vi sprang nästan till stationen men vi hann allt. Väl framme i Anderstorp gick vi till folkan där Teknisterna hade fest. Det var inte så mkt folk, lagom. 40 kr inträde men det var nog värt det. Lite mindre roliga saker hände under kvällen. Men även roligt som satan hade vi senare.


Igår spelade jag match. Med damlaget mot forsheda.
alla var riktigt taggade på uppvärmningen och man märkte attt alla gav allt. Men tydligen räckte inte det till i första perioden och vi gick ut i första och låg under med 3-0

Ut i andra hundra gånger mer taggade och jag skulle spela center.  Efter cirkus fem minuter lyckas jag skjuta in dett mål och ställningen var 3-1. Så slutade även andra perioden.

Ut i tredje och hundra på att vi skulle vinna lyckas rebecka magnusson sätta 3-2 målet. Och efter det Jalle satte 3-3. Men matchen var inte slut än. vi pressade på som satan men det kom aldrig något mer mål. Med en miss från mig som borde gått in. Och en hjärnskakning i vårt lag så slutade matchen 3-3. surt.
 

Vi hade ingen skola i fredags så denna helgen har varit hur lång och skön som helst. Det är bara lördag idag men känns som måndag typ (:.
Ikvl kommer familjen garcia nielsen till familjen gonzalez. Trevligt (:
Tjing !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0