kempedeprimert!

norska, det är så jäkla roligt att lyssna på så det är inte sant.
Och sen kan dom inte låta arga eller ledsna heller, bara glada.
illa pinkat där.

nehe det var ett väldans tag sedan jag skrev några rader i min otroligt intressanta blogg.

Under detta sommarlovet så har jag hunnit med, Spanien två veckor, falkenberg tre nätter, halmstad två nätter, en natt hemma, kroatien två veckor, en natt hemma, varberg en vecka, Göteborg en dag.
Ja ni ser jag har inte ens sovit i min egna säng i en vecka detta sommarlovet, fullt upp.
Men det är så det ska va och jag klagar inte, jag skulle faktiskt villja åka iväg igen för jag tycker det är askul att sova borta.
Får se om det blir halmstad och gäteborg med.

Och om 23 dagar så börjar skolan, kempedeprimert!
Men detta är alltså mitt nästsista sommarlov. Sen så jävlar sätter jag inte min fot på en skola igen.

Men efter sommarlovet så ska vi nog se att jag kommer ha lite mer tid för denna underbart intressanta bloggen som alla älskar att läsa. höööööh.

Och by the way, just nu stör jag mig på fjortisar så in åt helskotta. Speciellt såna som säger att dom inte är fjortisar men inte förstår hur dom verkligen är. illa pinkat där, det är inte jag som skämmer ut mig.!

Nehe jag har ett sommarlov att leva upp till.
Ha det gött, hej!

sikka puddingar, det ligger i släkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0