följde trenden....hittade kärleken

ja det är precis så det är. Jhossi hittade så man kunde fixa spotify utan en invite moohahah sry fuckers jag säger inte hur!

Men jag tänkte, jag provar la då. och det är ju sjukt hur bra det är!:DDD
har redan gjort två spelningslistor med tusen på varje typ.

Nehe denna dagen har varit riktigt slappdag.
Vaknade, tog en timmars bad, diskade, rensade garderoben och sov lite.
Sen har jag träffat julla, cissi och lullu med.

Men nu måste paulina sova för i morgon var det dags med skola igen.

Justja, på måndag åker storebror till Spanien, han har bara köpt enkel biljett och åker dit på obestämd tid. JA det skulle va ganska skönt om man kunde göra så.

Ha det gött, hej!


Kommentarer
Postat av: Martina

Spotify e skit bra.. Vi har nog 5 sånna konton.. Skaffade när de precis va nytt :)

2009-05-06 @ 14:18:36
URL: http://bimbofierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0