ojojoj

det var ett tag sen nu ja. Ehm justja vi var ju i Göteborg torsdag - lördag och det vart ju riktigt trevligt.

kan ju skriva lite om det sen ni som vill ta er tid att läsa det får göra det ni andra kan ju skita ner er :DDD

ja, vaknade vid 9 och hoppade in i duschen och packade väskan och sedan när jag var klar åkte jag och mamma upp för att ta ut pengar som ja kunde ha i Göteborg.

Sedan kom jag fram till Julia och vi började packa ut sakerna i bilen och sedan kunde turen till Göteborg börja.
Det gick rätt fort. Men vi han lyssna på Dansk, svensk och en massa musik i bilen.

julias föräldrar släppte av oss vid centralen och vi började gå mot NK där vi skulle lämna våra väskor så vi sedan kunde gå och äta eftersom vi var vrålhungriga. Efter vi ätit började vi gå i affärer och när det led mot dagens slut så var vi på din sko och när vi kom på att NK stänger klockan fem var klockan fem i fem så vi började springa och hann precis innan de stängde. Och denna dag hade jag inhandlat två tunikor och en vårjacka.

Vi kom fram till lägenheten och åt lite och efter vi hade kollat på en grymt tråkig film fick vi för oss att dra in till stan igen. Så vi hoppade på bussen in till stan och gick runt lite, och eftersom det var varlborg så var det grymt mkt folk ute.
Vi drog till brunnsparken för att träffa en bekant till julia. Det var riktgit trevligt.
Sedan träffade vi ett par killar i spårvagnen som vi snackade lite med.

Vi kom hem runt ett, helt färdiga efter dagens alla promenader.
Vi gick och la oss och till vår allas förskräckelse trodde vi att det spökade så ett tag låg vi under täcket och dog. Men jag kom på en logisk förklaring som vanligt och det lät ba för att vi hade förnstret öppet och det blev drag, men efter många om och men somnade vi.

Fredagen : Vaknade vid nio och fixade oss och drog in till stan direkt och käkade frukost. Sedan så gick vi i affärer igen hela dagen och jag inhandlade en tunika till och en kjol. Sedan var vi tillräclligt trötta när vi kom hem så vi bestämde oss för att bara sitta och ta det lungt. OCh så fick det bli. Men det blev riktigt mkt skratt. och sen helt utmattade gick vi och la oss.

Vaknade vid tio på söndagen och vi var helt degiga så det dröjde inte länge innan jag gick och la mig i sängen igen och cissi och julia somnade i soffan och vi vaknade up vid tolv igen och började göra oss i ordning för att åka in och lämna nycklen till cissis syster. Efter det drog vi till stationen och åt och tog det lungt och sedan började tågfärden hem.

ja det var min syn på en riktigt trevlig och rolig helg i Göteborg, tack julia och cissi!

bilder kommer senare :DD

Kommentarer
Postat av: Dee

sv: Åh jag var också i Glteborg under valoborg och resterande av helgen och tävlade ^^ hihi Vad gjorde du där då? :)

2009-05-04 @ 17:48:35
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Carolina

släng gärna in en kommentar i mitt senaste inlägg ;)<3

2009-05-04 @ 17:56:08
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/
Postat av: Cajsa

jo då, det är bättre nu än va det var förut. :) gjort idag då?

2009-05-04 @ 18:31:09
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0