första advent

ja, vad tycker jag om att det är första advent idag?
Jag vet inte riktigt, det betyder att det är fyra veckor kvar till julafton, fyra veckor kvar tills alla dessa jävla landskap i skolan ska vara inne, fyra veckor kvar tills alla julklappar ska vara inhandlade.
Men ändå ett par positiva saker, fyra veckor kvar til jullovet, fyra veckor med en present i strumpan varje morgon(två veckor), ja jag får en present i julstrupman som en julkalender varje morgon. Och det ska ja ha tills ja flyttar hemifrån:D, fyra veckor kvar till man får julklappar, fyra veckor kvar tills dendär mysiga dagen såkallad julafton med släktingar, spanskmat, samt svensk julmat.

På julafton då får man inte ätit på en vecka innan för på julafton ja då äter man så man klarar sig ett år framåt, eftersom jag har två familjer( vilket innebär extra mycket julklappar) så är jag hos pappa på dagen, käkar där och så, sen är ja hos mamma på kvällen och käkar där med.

ja, hur är slutsatsen till det är?
det blev plus minus noll. jag kan inte bestämma mig.


ps. fridholm, det asholet åker till oslo på tisdag och kommer aldrig mer tillbaka(okej ja överdrev) men hon åker dit på obestämd tid, vem ska jag nu skratta med på träningarna, dansa med på uppvärmningarna, vems klubba ska jag halka på? vem ska jag snacka skit med i omklädningsrummen? vem ska jag alltid åka med till matcherna? Vems bil har jag en given plats i nu? När ska vi supasomfan? När ska vi göra bort oss om kaniner? När ska vi åka till växjö? fanfanfan. siri, jalle någon av er får flytta hem!

Kommentarer
Postat av: emma

Paulina du är ett asshole! Gör inte det här svårare än vad det redan är! Kaniner? Va? Va har vi nu gjort? Och jag skrattar fortfarande åt när du halkade på min klubba. Det var fint! Okej Paulina nu har jag ett förslag, jag kommer hem när du har lyckats göra mål? Har vi en deal?

2009-11-29 @ 22:53:58
URL: http://emmasvea.blogg.se/
Postat av: emma

men jag menade kanske mer vårsäsongen den börjar ju ändå i januari?!:O

2009-11-29 @ 22:55:46
URL: http://emmasvea.blogg.se/
Postat av: emma

Första bästa buss it is! Och du ska få mitt norska nr med så jag kan fortsätta med "skål" för nått så viktigt kan man bara inte lägga av med! Det gör ju hela festen!

2009-11-29 @ 23:15:47
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0