det blir en trevlig fredag

förhoppningsvis!

Vi har lagt upp lite planer och än så länge låter det kanon !
Det börjar med att efter skolan drar alla hem och fixar sig och sedan bär det iväg till chili tai där vi ska äta, riktigt mysigt! Och efter det drar vi hem till julia och sedan vidare på fest!
Kan inte bli bättre!


Idag så händer det inte så mkt, slutade tidigare idag med, som alla andra dagar denna  veckan eftersom vår lotz är sjuk som vi har i typ alla ämnen. Krya på dig eva!

Vid sex drar jag med min familj + farmor och farfar upp till emmas päron och fikar, sedan drar jag vidare och kollar idol hemma hos jullan!

over and out.

har även beställt ett par skor, ville inte ha mörkbruna som alla andra har så det blev ett par beiga, ser asgosiga ut!



Kommentarer
Postat av: DANNi

sv; aw tack :)

2009-09-23 @ 16:47:57
URL: http://danielaangeloni.blogg.se/
Postat av: CILLAA

Ha inte på dig dom när det är is ute, för då lever du på farligt vatten ;o. Det gjorde iaf jag (A). haha, puuuuuuuuss :*

2009-09-23 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0