god morgon, god morgon!

fy v skönt det kan vara med sovmorgon, i ettan hade vi sov morgon två dagari veckan men nu i tvåan ble det genast drastiska ändringar. Kvart över 8 varenda dag! Halv fyra fyra dagar i veckan!

Men nu är klockan 09.22 och jag börjar om drygt en timma så nu ska jag käka lite frulle och sedan klä på mig och promenera till skolan.

Det blir fika i skolan idag:D. Underbart, fika varje fredag!

Nehe hörs kanske om ja hinner efter skolan, ska hämta ut min dator som har gått sönder idag med:DD

Bra dag, hmm kanske!:D

gulligt familjefoto, emmas föräldrar, farmor, storebror, jag, farfar, lillebror, emmas bror, emma, pappa


Haregött, hej!

Kommentarer
Postat av: alice

Jag har gjort en ny blogg som jag ska gå över till :) Undrar om du vill följa den på bloglovin' ist för den gamla som du nu följer? Självklart fortsätter jag att följa dig!



ny: http://grevholm.blogg.se

2009-09-26 @ 03:07:25
URL: http://poseforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0