Grattis papi!

Idag fyller världens bästa pappa år !

Jag är ledsen, jätte ledsen! När jag vaknade och pratat med några människor så inser jag hur jävla mkt jag ångrar att jag inte gick till parken igår, han var ju fan ute på dansgolvet !
AAAAAAAAAH! shit jag blir galen, men innan jag dör, ska det finnas ett kort på mig och han !
Så pappa, mamma vill ni ge er dotter världens bästa present? Ja det är bara och åka och hämta honom !

Nae, jag blir så arg.


Men förutom all denna ilska, så hade jag riktigt trevligt igår med innebandybrudarna. Och det blev så himla mycket skratt. Speciellt när turbotanja bestämde sig för att stängas av hahahahahahahha !

aja, Göteborg i morgn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0