När man inte riktigt hänger med

Idag är det den 28e juli, vafan hände?
Var inte den 9e juni typ förra veckan?
Var det inte jävligt lång tid kvar tills ja fyller år?
Har jag jobbat i två veckor?
Tiden går så fruktansvärt fort, för fort. Var det inte igår det var 90 dagar kvar till magaluf, nu är det tydligen 9 dagar kvar. Det är jobbigt när man inte hänger med.
Jag är arton, jag har festat i både halmstad, göteborg, jag har varit i halmstad flera gånger, jag har varit i falkenberg och göteborg, mer än helften av alla saker man sett fram emot har redan hänt.

Nu är det magaluf nästa vecka och ja vill inte att tiden ska gå så fort, ja vill inte att magaluf veckan ska vara över. Jag vill inte att skolan ska börja, jag vill inte skaffa jobb, barn, bil, hus, hund inte än.

Men magaluf, insparken och om ja längtar tills ja går ut ur skolan så kanske de känns som om ja gör det typ nästa vecka.

ja vill njuta av varje dag i mitt liv men de går ju inte när dom försvinner så snabbt man blinkar.

när jag inte riktigt hänger med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0