det har varit hårt

Ja denna helgen är nåt jag kommer minnas.
Det har varit hårt, riktigt hårt;D.
Idag i skolan kändes det fortfarande som jag var bakis, historien bakom all denna hårdhet är att det var Gisledagarna i helgen.

I fredags så va jag i göteborg för att fira kusins student, men inte stoppar det mig för att gå ut på kvällen när ja kom hem. I bilen på väg hem så korkade jag upp vinet för att komma ifatt dom andra;)
Åkte hem till issa där alla brudarna var, förfestade lite och drog sedan framåt.
Väl vid öltältet så går julia in och hämtar min mamma som kommer ut och smugglar in mig och cissi i öltältet, (vi är sjutton, men fyller arton i år och man måste vara arton för att komma in där) Efter vi tackat mamma osv så gick vi och köpte öl och sedan träffade jag på en massa folk, denise, jenny, karin, fridholm,jalle, bara för att nämna några stycken. Efter det kom ja självklart bort från mina andra kompisar men jag och Elina fann varandra, båda lika panikslagna om vart alla andra var. Vi ställde oss i kö till toan som vi stod i i typ en halvtimma, och jag höll på att kissa ner mig!
Efter toan hittade vi dom andra och vi stod längst fram och dansade till irländsk musik, riktigt fint;).
Vid et stängde öltältet och vi drog oss till Hotellet där vi var till två, då dom stängde. Sedan påbörjade jag, julia och cissi promenaden hem, kallt var det med och när vi kommit mer än halva vägen så stannar vi en taxi för att åka med några hundra meter, nödvändigt(Y) hahaa.

Lördagen då, började med att ja konstigt nog tog mig upp vid tio tiden och fixade mig lite, sedan drog jag och cissi upp till stan vid tolvtiden för att dela ut programblad till alla som var i gislaved typ;). (Från och emd nu ska jag alltid tacka och ta emot när det kommer fram någon som vill ge reklam blad eller liknande för satan vilka otrevliga människor det finns). Efter vi delat ut runt 200 st så sätter vi oss och kollar på karnelevalen. Efter det springer vi mot scenen för att inta platser till poängjakten, bland annat balongdansen. För er som itne vet vad ballongdansen är, så är det tjejer och killar i från varjeklass typ som satt i hop ett nummer då man dansar (tjejer i bara trosor, killar nakna) med ballonger till ballongdans sången, och så får man poöng för dansen typ, hahaha det kommer typ folk från hela sverige för att kolla på ballongdansen som finns i gislaved;o vet inte om det finns någon annanstans, men om ni söker på youtube, ballongdansen 2010 så kommer det upp typ fem-sex filmer från i helgen;D.
Men tillbaka till programblads utdelningen så gjorde vi det enbart för att vi skulle komma in i parken(under arton).
Efter ballongdansen gick vi och käkade pizza och sen hem för att fixa oss, Efter att jag och cissi promenerat genom hela gislaved för att få tag på ett par jäkla band.
När ja va klar osv så drog ja mig till julia där alla mina tjejer var och sen hennes lillebrors och storebrors kompisar. Jag och julia spelade lite kubb, skrattade så jag dog, vi vann båda gångerna ( ;D ). Sen kom det lite folk som va kompisar med julias kusin, från typ husqvarna om ja fattade det rätt.
Sen drog vi uppåt för att inta parken, efte ett långt väntade åp banden som vi va tvugna att ha på oss så kom vi in, och där inne spelade självaste HOFFMAESTRO, slå det!
Asbra var det! jesus har inte dansat så mkt på länge, kulkul!

Så denna helgen var kanon,och en eloge till er som läst denna oerhört intressanta text;D

På onsdag fyller cillapilla 18, på lördag åker ja, jullan,cilla till göteborg, om en vecka slutar vi skolan!
Det bllir sommarlov, och vi lägger året som 2:or på skolan bakom oss och intar possitionen som 3:or och äldst på skolan, nästa gång är det vår tur att inta karnelevalen och ballongdansen ;)



pöösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0