jävla skiiiit vaaa

Bajs, fick nyss reda på att det blir inget sommarjobb för min del i varberg. tråkigt i och med att det skulle vara skit roligt!
Men Idag så har farmor och farfar anlänt till Gislaved från Spanien, har inte täffat dom på ett år så det ska bli jääääätte roligt att träffa dom!
I morgon fyller ingen mindre än min bästa vän julia 18 år. DÅ BLIR DET ÅKA AV!
I morgon smäller det, all in, inga gränser!:DD

Annars idag vet jag inte vad ja ska göra, kanske hem till julia ikväll men vill verkligen träffa farmor och farfar med!

Fan, ja blev på jätte dåligt humör nu, det är självklart att detta händer mig, inget varberg, dom sa att de va 15 som fick och 30 som sökte, vafan är oddsen på att det är just jag som inte fick det...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0