detta håller inte

klockan är alldeles för mycket och jag ligger i sängen och kollar runt på internet, kläder skor allt möjligt. Tänk om pengar växte på träd, tänk om man kunde få typ tvrutan på trisslotten, tänk om.
Livet är orättvist!
nehe vi var inne på det här med vad händer i juni? Vad händer efter den tredje juni? Vad händer när man gått ut skolan och aldrig mer ska komma tillbaka? Ligger jag och ruttnar i lagret på ICA, står jag och packar madrasser på recticel, vafan händer? ångest.
Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv, folk vill bli advokater, doktorer, poliser, civilekonomer (vafan är de?) och massa saker, jag har inte en jävla aning. Jag har inget att sträva efter.
ja känner lite så här nu, plugga klart, jobba ett eller två år spara pengar som satan (hur nu det ska gå, jag heter paulina, hallå?) sen dra ut på äventyr. Resa jorden runt vad som helst leva livet.  Och sen när ja tröttnat för de hoppas jag man gör någon gång så får vi hoppas på att jag kommit på vad jag vill göra med mitt liv.
ja vet iaf att ja ska gå bartenderutbildningen antingen på Kos eller på mallorca, men det är liksom bartenderkurs på 4 veckor, enbart för skoj skull. Jag har ju liksom lagt "drömjobbet" bartender på heltid på hyllan, det håller liksom inte.
nej, om ja ska fälla ner locket på datorn sätta på musik och ligga och filosofera ett tag, låter som vanligt, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0