lördagen

Igår så började dagen med att jag rullade mot tranemo runt 11. När vi var framme så var det dags för match, och mitt underbara lag vann med 11-2. fint!
Efter matchen så bytte vi om och intog läktaren för att kolla på A lagets match, kul att dom mötte borås och en kille som var med i innebandyskolan för två år sen spelade :). Vid fem så var badhuset vårat och med det menar jag att vi hyrt badhuset och ingen annan var där, vi satte på skön musik och la oss i bubbelbadet och drack vin, det var mkt vin igår, Sedan bytte vi position och la oss i den lillabassängen, vi lekte snurra flaska, jag har aldrig och rullade oss i snön. kulkul! första gången jag dricker alkohol i bassängen på ett badhus haha. vid sjutiden så gick vi upp och började fixa oss inför kvällen. När vi va klara så åkte vi till pangea en pizzaria i "stan", satt där en stund och pratade och efter det åkte vi vidare till Linn där vi sen var hela kvällen. Riktigt rolig dag!
tacktacktack mitt underbara lag för en sjukt rolig kväll med mkt skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0