allt från exem till studenten

Som mina vänner och min familj vet så lider jag av en väldig exem i hårbotten, nu har ja äntligen fått medlet!
tacka gudarna för det, ja fick liksom panik av allt kliande, och inte nog med det så såg det ut som om ja led av extrema mjäll problem.
Nu har ja fått ett cortison medel som ja sprutar på hårbotten morgon och kväll, svider så de känns in i hjärnan men ändå skönt på samma gång. Sen har jag fått en kräm, som ska ta bort fjällandet (de så kallade mjället) det ser ut som vilken kräm som helst, hud kräm, handkräm osv. så ni kan tänka er hur mitt hår ser ut efter ja använt det, extremt fett! Så  innan ja går och lägger mig kletar ja ner mitt hår med cortison och kräm, sätter upp det i en toffs, sover, och när ja vaknar och ska duscha bort skiten och tar ut toffsen så ligger håret på exakt samma postion som det gjorde med toffsen i. Fräääscht!
Men sköööönt att fått medel för de så de ska lugna ner sig, doktorn sa att ja kommer ha de hela mitt liv. UNDERBART! Kul, och inte nog med det så kostade dom här två sakerna en förmögenhet, 400 spänn.
Nog om exem.
Idag har vi beställt våra studentmössor! Hur tidigt som helst;o.
Våra blev riktigt fina! Men det var ju inte billigt heller. Herregud för en jäkla mössa.
aja, nu ska ja soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0