Dag 6 - Min dag

(vet att jag är lite dålig på det här med dagarna ahaha)
jag hade planerat att sova länge idag i och med att jag hade sov morgon idag och kollade på mååånga avsnitt av americas next top model igår. Men icke sa nicke, mamma väckte mig runt halv tio för att hänga med henne och handla, det var vi och pansionärerna ute ;).
Vi var nog ute i tre timmar tror jag, köpte en tunika, två par mössor, raggsockar, shampo balsam, tvål och deo och lite småsaker inför sälen resan vi gör på onsdag nästa vecka, spännande!
när jag kom hem så sov jag i två timmar typ, sen kom Cissi och var här i ngr timmar, pratade, drack köffe och lite sånt trevligt. Efter det så åkte jag hem till julia och underhöll henne en stund och nu sitter jag här, och planerar att kolla ännu med på top model, jag totalt älskar det programmet!
Sov morgon i morgon också, det är fint!
Kanske dags att börja på min uppsats som ska va klar nästa vecka, den ska vara på tolv sidor, inte alltför kul!
bajs
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0