Lite om mig själv

tio favoriter.
 
Dialekt:
Skånska
Mat: Fläskfilé
Låt: just nu, alla från camp rock
Tecknad figur: lilla kycklingen
Sport: innebandy
Komiker: björn gustavsson
Veckodag: Fredag
Glassmak: Ben and jerry
Soloartist: vet inte ;b

9 för tillfället
Humör:  ganska trött
Tanke: Hoppas vi slutar tidigare
Kläder: jeans, skjorta
Bakgrund: en rosa ;b
Känsla: trött
Tid: 14.07
Bästa sak: Jag är med mina flickor
Irritationsobjekt: mina skor


8 första
Bästa vän: Malin valdermassen (stavning?)
Husdjur: Hund
Kyss: ..
Piercing: Överläppen
Förälskelse: ..
CD skiva: typ spice girls xD
Bil: har inte kommit så långt
Ord: haha ingen aning


7 senaste
Telefonsamtal:
storebror
Mat: fil och cornflakes i skolan
Dryck: Mjölk
Biltur: Till skolan i går
Tv-program: kommer inte i håg
Spelad låt: this is me
Köpta klädesplagg: skjortan jag har på mig


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: jadå, ;b
Blivit arresterad: ja xD
Badat naken: ja xd
Varit med på TV: ja faktiskt
Varit med i tidningen: ja ;b


4 saker
Du gjorde igår kväll: kollade på andra avenyn
Du kan höra just nu : Eva prata
Du inte kan leva utan: familj och vänner
Du gör när du har tråkigt: vitter vid datorn


3 personer
Du kan berätta allt för: Mamma och vissa vänner
Du tycker om: Massa
Du inte gillar: endel


2 val

Coca Cola eller Fanta: cola
Hund eller katt: hund


1 önskan
jag vill åka till farmor och farfar

Utseende och allt däromkring ;
Anser du dig själv som snygg? 
oftast (;
Vem är snyggast? 
ett antal
Hur många hål har du i öronen?  6
Har du en hårborste i din väska?  nej
Har du några högklackade skor? japp ;b

Vad får du oftast komplimanger för? att jag är söt typ ;s
Har du nytvättat hår? 
Duschade i gårkväll så ganska.

Fakta ;
När är du född?  12 juli 1992
Brukar du bada i sjöar om somrarna?  hatar sjöar

Smeknamn: pau, p.o, paupau, pina,
Stjärntecken:  kräfta
Vilka språk kan du prata? Svenska, engelska och ngr meningar på spanska.
Längd:  
163 cm
Ögonfärg: 
bruna
Skostorlek: 
40/41
Förhållande:  singel
Är du kär?  nope
Hur många gånger har du varit kär?  aldrig
Är du en bra flickvän? 
hoppas jag verkligen
Har du någonsin varit otrogen? nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? jag är blyg

Är du svårflörtad? vet inte

Framtid ;
Vill du ha barn?  tveksamt.

Vilket är ditt livsmål? 
leva livet
Drömjobbet:  bartender? ;b

Vilken är din favoritfärg?  vet inte

Sämsta färg då?  orange, gul

Favoritskor: mina tygskor
Favoritkaraktär i bok: ..

Favoritpizza:  vesuvio med sås
Favoritfilm:  camp rock för tillfället
Favoritbok:  Modell sommar
Favoritaffär: vet inte
Vad har du gjort idag?  Varit i skolan
Vad gjorde du igår kväll? Kollade på andra avenyn och tränade
När blev du fotograferad senast? vet inte
Vilken låt lyssnade du senast på?  This is me
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? ingen
Var är du nu?  datasal i skolan
Har du bråkat med någon idag?  nej

Saknar du någon nu? Ja
När var du i en affär senast? Vet inte
Mötte du någon du kände då?  ..

Tycker du om dina grannar?  jadå;b

Hur många datorer finns i ditt hus?  3
När fick du senast en present?  min födelsedag.

Hur många syskon har du? 4
Är dina föräldrar gifta?  skilda
Vad får dej att bli glad? Vänner
Vad får dej att bli ledsen? ..

Vad har du för planer för helgen?  spela matcher
Hur många lampor har du i ditt rum? 2

Längtar du till din nästa födelsedag? oja
Hur många gånger har du flyttat? 8;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0