Lördag !

Vaknade upp hos ida idag vid tio tiden, vi åt frukost och slappade lite sen drog jag mig till sporthallen för att spela match. Det visar sig att vi är 7 utespelare men vi gav oss inte utan bestämde oss att kämpa in i det sista och matchen slutar 4-3 till östra. Men med två avbytare på bänken och max två byten i varje period så är jag mycket nöjd. Men mindre nöjd att jag inte gjorde mål. En assist blev det iofs. Att skjuta stolpe med 40  återstående sekunder kändes inte helle för underbart. aja det är bara att bita ihop och ge gärnet på matchen i morgon med. Ikväll ska jag umgås med mina underbara vänner. För det är sista helgen tillsammans med julia innan hon lämnar mig i tre vekor :((. Nu måste jag börja göra mig i ordning och så :D
tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0