Måndag !

Som vanligt kommer jag så skriva att jag hatar måndagar och denna måndagen hatar jag mer än vanligt och varför de? Jo det ska jag berätta att jag tvingade mig upp till skolan, visserligen hade vi sovmorgon till halv tio men när jag kommer till skolan så säger julia till mig att första lektionen är inställd så vi går och sätter oss i oasen. Sen precis när vi va på väg upp till lektionen så kommer det en tjej i min klass och säger att alla lektioner är inställda för alla lärare är sjuka. Vi kunde haft en extra lov dag eller iaf sluppit gå upp tidigt. Surt ! Aja kom hem efter skolan och umgick med min underbara bror och vi busade och tog en massa kort som ni snart kommer få se. Sen kom denise och vi drog till träningen. Träningen var helt ok idag. Efter träningen drog jag hem och käkade. och nu ligger jag här och ska se på camp rock ännu en gång. Älskar den filmen ! På fredag blir det party! (parken) askalas ! I mon hoppas vi på en rolig och snabb dag i skolan ! Nu ska ja sätta på filmen men ska nog spela lite bubbles först. Justja jag och jhossi har hållt på att sms massa onödiga sms med varann nu i en timma men ja blev trött på det och gav upp.  Men jag ska ha min revanch !
Tjing !
Åt min första peppakaka för denna jul idag med ;b


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0