oaktiv!

gud vad jag känner mig oaktiv. har inte bloggat på hur länge som hälst känns det som. Det har iaf gått en vecka. Men jag har inte känt för det och det är ju inte kul att blogga om man känner att det ska bli jobbigt att skriva.
Nu ska jag ta och berätta lite om min helg dårå. I fredags efter skolan drog jag mig hem och somnade i soffan ett tag. När jag vaknade packade jag och åkte hem till Ida och med mig hade jag en fet godispåse. Efter ett tag kom jhossi med. Vi gjorde inte så mycket mer än att umgås och ha mycket trevligt. När klockan blev 01.00 så drog jhossi hem och jag och ida började vandra mot skolan för att möta julia och kasse. Kasse skulle med bussen tjugo över och julia skulle med hem till ida och va med på pyamaspartyt. När vi lämnat av kasse och kommit hem till ida åt vi lite kvällsmacka och tjatade. Sen satte vi oss vid datorerna och spelade bubbles. och vid halv fem så somnade vi. Julia och Ida vaknade vid tolv och jag inte förän vid ett. Efter frygt ngn timma kom jullias pappa och hämtade oss och vi åkte hem. När jag kom hem så stressade jag som satan i gatan och han med dusch,städ,fön,platta,sminka på lite mer än en timma sen när jag stressat klart så visar det sig att bussen till reftele går inte förän om två timmar så stressat hade man gjort i onödan. När jag kom till reftele mötte en angelica upp mig och vi promenerade hem till henne och tjatade om allt och ingenting. Sen ringde Erica och sa att vi kunde dra hem till Emma på en sväng och sjklart så hänkade vi med på de och började rulla mot krongatan där jag en gång i tiden har bott i samma lägenhet som emma faktiskt xD När vi kom dit så var det lite folk där och vi satte oss ner och började umgås. Men lite pinsam vare allt för många kände man inte xD Sen när Emma började köra igång så blev allt genast mycket lättare, visste ni att emma har fyra hål hahahahaha fy satan igatan va kul. Sen rullade jag och angelica hem till henne i kylan och satte på mysteriet på greveholm och självklart var det hon som somnade först som vanligt och jag som vaknade sist .:D haha. När vi vaknade så åt vi frulle och kollade klart på mysteriet på greveholm och gjorde inte så mkt mer. Sen vid fem tiden tog jag bussen hem. När jag kom till gislaved promenerade jag hem till ida där julia och jhossi med var. Där stannade jag i typ tio minuter innan pappa kom och hämtade mig. Sen åkte vi hem och jag och pappa började laga tacos till hela familjen. sen när vi ätit blev det självklart glass som pricket över i:et. Och nu är det måndag och skolan var helt okej. Efter skolan bestämde jag mig att skippa träningen för jag kännde mig lite krasslig. Så jag följde med mamma och lämnade nora på gympan och vet ni vad? jag skjutsade mamma på cyklen hahaha jag tror jag dör!! Sen när vi kom hem så åkte vi och tränade hunden och han är hur galen som helst om ni ville veta det. Sedan åkte vi och hämtade nora igen och sedan handlade, efter vi handlat så skjutsade mamma mig till Ida dit sedan jhossi och julia kom. Vi gjorde inte så mkt mer än att umgås och skratta. Sen brottades jag och julia med och kan ni gissa vem som van? jo självklart jag och julia har ingen talan. nu ska jag nog sätta på ngn film som jag sedan kan somna till.
tjing!
Här är en bild på Angelica och jag från i somras.

dagens outfit


Kommentarer
Postat av: angelica

kul att ses igen :)

dock är jag inte kvällsmänniska :P hahaha

2008-11-25 @ 11:23:37
URL: http://angelix.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0