this is real, this is me !

gud går och nynnar på låtarna från camp rock hela tiden dom är verkligen bra, this real, this is me i´m exactly where I'm supposed to be, now gonna let the light, shine on me......... jag älskar dom. Har alltid varit den fantasten om ungdoms filmer, kärleksprobem, vänskap och så. Har aldrig gillat det där med skröckfilm, nej usch. Visst har jag blivit tvingad och kolla på någon skräckis då och då men då kan jag inte sova på en vecka framåt (; jag vet. när det gäller vissa saker är jag fortfarande 12 år xD. Justja, bloggen den har hamnat lite bakom allt annat denna veckan men nu ska jag allt komma i gång igen ! Pappa har till och med länkat till min blogg på hans. haha. Ja, senaste gången jag bloggade var i tisdags om jag inte minns  helt fel. Det har inte hänt så mycket efter det egentligen. Var i parken i fredags och hade kanon kul ! Bilder kommer när ja är färdig med inlägget (:. Vi skakade loss hela kvällen. Satt och vilade ngr gånger men annars var vi i stort sätt på dansgolvet hela tiden. Sen i går var jag med Ida, jhossi och julia hos ida. Sen när ja varit  hemma så kom Denise och sov här. Eller sov var det de minsta vi gjorde. Somnade vid 06.00 och vi skulle samlas 09.00 så 3 timmars sömn har jag fått inatt. Bättre än ingenting ! :D Sen i morse åkte vi i väg till husqvarna för att spela match. En riktigt jämn match faktiskt. Men slutade 4-2 till husqvarna. Vi tar dom nästa gång. Nu har jag precis kommit hem och vi har haft en riktigt party bil. Vi har haft skit kul i bilen ! Nu ska jag bara umgås med min familj hela kvällen. I mon är det skola. Mindre kul.
Tjing !
bilder från i fredags !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0