Torsdag !

började dagn med att jag gick upp och åt frukost vilket är väldigt ovanligt när det gäller mig ;b Kom till skolan och det var ganska drygt. fick tillbaka svenskaprovet som jag fick g på och jag är överlycklig ! Sen gjorde vi engelska provet och det gick riktigt bra. Sen gick resten av lektionerna snabbt. Är hur trött som helst nu och vill inte somna men kommer nog inte orka hålla mig vaken. I kväll blir det träning och jag är grymt taggad. Jag vill ha varberg  innebandyskola nu ! Har varit där i två år nu och ska dit nästa år med. sista året jag kommer få åka sen är jag förgamal :(. Aja har inte så mycket att skriva mer men jag skriver mer sen. tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0