tre dagars ledighet, underbart !

Japp då var ännu en skolvecka förbi och denna vaeckan har gått supersnabbt ! Fick ett sms av min tränare innan och hon skrev att Nässjö har lämnat wo(walk over) som gör att vi vinner matchen automatiskt. Nässjö hade inte tillräckligt mycket folk. Synd för jag hade verkligen viljat spela. och jag tycker det är dåligt för vi hade ju fått mer poäng på GM då ;( aja Men har verklige lust att spela. Den känslan när man gjort ett mål, ruset som går genom hela kroppen. Eller inget slår när man leder och slutsignalen går och man vinner matchen så jvl härligt. Och när vi gör vågen. gud helt underbart !  Men Det ska bli lite skönt att absolut int något att göra i helgen alls. Det var längesen det var en sån här helg (: Så idag ska jag och jhossi hem till Ida där vi ska tillbringa hela kvällen och ha myspys ! Och i morgon ska vi hem till mina släktingar, Cristian fyllt 40. Tur att Julia med ska dit ! Nu ska jag nog vila en stund sen fixa till mig lite och sen drar jag mig hem till ida där jag kommer befinna mig hela kvällen !
Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0