trötter !


Idag har det inte hänt något speciellt. Helt ok i skolan i dag. När jag kom hem så satte jag på en film och somnade och sov tre timmar så nu är jag inte alls trött så vi får väll se hur det går med det nu. Nu ska jag sätta på någon film och hoppas på att jag ska bli trött ! Var ute med Julia och Louise innan och när vi sitter vid sörgårdsskolan så springer det förbi en mus. Uch fatta va rädda vi blev ! Även denna helgen bli det massor av innebandy. Spelar på fredag 19.30 i gislavedssportcentrum mot Nässjö. Sen på lördag är det dags igen  I jönköpingssporthall 17.45 så det blir ingen slapp helg för mig inte. gud vad jag vill ha vinter nu. En mysig och kall vinter med en massa snö ! Hoppas på att mina stövlar kommer denna veckan med ! Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Tjing!
En gammal bild på mig med långt hår :( saknar det som sjutton !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0