update !

Har inte hunnir sitta vid datorn så mkt och dom få gångerna jag hunnit med det så har det bara varit en kort stund och då har jag inte haft lust att blogga för tycker det är onödigt att skriva massa små inlägg ist för att sammanfatta allt i ett stort ist. Men men det har varit ett händelserikt lov. I måndags åkte jag och min mor tillsammans med min bror och hans flickvän till Borås för att kolla på bio. Resan dit va inget att snacka om, jag och min mamma i ett nötskal! Iaf... vi kollade på Rally brudar som va lite speciell men ändå väldigt rolig. Mamma satt och skrattade så ja trodde hon skulle kissa ner sig ahaha ! Efter det käka vi på mc donalds och jag och mamma i ett nötskal igen skämde ut oss där inne när vi käka klart. Men skrattade hur mkt som helst och vi hade kul iaf och det är det som är huvudsaken även fall allt folk därinne trodde de va någpt fel på oss ! xD haha. Efter bion åkte ja till Ida som jag redan har hunnit berätta lite om faktiskt. Sov inte på 45 timmar men annars vare as kul. Kom hem från lanet i onsdags klockan sju på morgonen och gick och la mig direkt och då menar jag verkligen direkt. Sov till åtta på kvällen lite mindre smart för ja skulle upp sex morgonen därpå. Så kunde ju givetvis inte sova men lyckades sova tre timmar. Sen då på torsdagen åkte jag och Cissi och Louise till Göteborg för dom skulle shoppa och jag ba följde med för trevlighetens skull. Och som stöd då (; VI gick i affärer från tio på morgonen till sju på kvällen så vi va ganska väödigt mycke trötta sen. På fredagen gick vi i affärer igen och sedan åkte hem i ett smock fullt tåg så stod och satt i gångarna hela resan vilket var mindre skönt. Menmen. Kom hem och packade genast om och gav mig iväg till matchen som vi sedan vann med 9-5 och jag lyckades även denna match göra ett mål. Hem efter maychen och sova för att sedan tagga inför nästa match. Som då på lördagen förlorades med 5-2 men gjorde ett mål där med och fick 2+10 som inte va så heller bra. Drog hem och vilade lite sen drog hem till Ida. Hade riktigt kul.
nu ska jag sova. Tjing!
Lite bilder från götet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0