bara det sista kvar !

Min pappa och hans fru + jag och min storebror och så småningom kom ju en liten skitunge också men vi flyttade till detta huset för typ 5 år tror jag och vi har renoverat om varenda liten vrå i huset men det enda som vi inte hade fixat än var toaletten på nedervåningen men nu så har pappa satt i gång för fulla muggar och det har blivit hur bra som helst so far. Han har precis satt dit det nya badkaret som är gigantiskt tycker jag ;o har aldrig haft ett sånt innan så det ska bli väldigt skönt att prova det när det är helt klart, än så länge så finns det bara en toalett och badkaret som inte funkar än i toaletten men ja tycker det blev kanonfint ! Nu ska ni få ett smakprov av hur det kommer se ut . Ida kmr snart :D vi ska spela cs och skratta. Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0