härligt !

Nu ligger jag i min efterlänktade säng. Har varit ute med julia och promenerat, vi gick en riktigt lång runda som tog ungfär 2 timmar men där ingår en paus på cirkus 25 min (: Men riktigt duktiga har vi varit iaf! Nu är jag helt slut efter denna långa dagen. Två långpromenader har jag hunnit med. Snart (när ja orkar lägga ifrån mig datorn) så ska jag gå och göra mig i ordning för natten och sova en otroligt skön sömn. Länktar otroligt mycket inför morgondagen och få min efterlänktade jacka. Om den inte finns kvar så vet jag inte riktigt vad jag gör!  Njut lite av min och julias härliga promenad, tjing!







Kommentarer
Postat av: erika

Tack för din kommentar snart tävling i min blogg

2008-10-08 @ 09:22:23
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0