stressiga måndagar!?

äntligen kan man slappna av och kvällen lider mot sitt slut. Har varit en helt vanlig stressig måndag, usch! Sista lektionen i skolan var förjävlig rent ut sagt! datarkunskap, och vi skulle skriva två a4:ra sidor med teckensnitt 12 om en ***** hemsida som man inte förstod någonting alls på och man hade 1 timma på sig. När det var 30 minuter kvar av lektionen så började ja kopiera av hela sidan för ja fattade ingenting, men ändrade texten lite så man inte såg så väl. Vi frågade vad som händer om man inte blir klar, då svarade Rune: Det finns inte för ni ska bli klara, annars får ni sitta här tills ni blir klara jag har hela dagen på mig. man ba ÅÅÅÅÅÅÅÅH shit aså ! Sen var det bara jag,lullu och pauline kvar i klassrummet och vi blev klara tillslut. Sen var det bara att rulla hem och när jag kom hem så var klockan närmare fyra och min träning börjar vid fem och hade tusen saker jag var tvungen att göra. så jag ringde pappa och frågade om han kunde komma förbi och hämta sakerna som jag skulle ha hos han denna veckan (pappas vecka) och det gjorde han. Sen så hittade jag inte mina saker till träningen för hade förmodligen packat ner allt och det var redan hemkört till pappa så det sket sig totalt. När klockan tillslut är halv fem och jag måste upp till biblioteket för att lämna tillbaka en månad försenade böcker så jag ringer min tränare och säger att jag inte kommer till träningen idag. Sen var det bara att rulla upp till biblioteket och lämna böckerna och det blev yttligare två hemlånade böcker som jag är väldigt sugen på att läsa, skulle låna carolina gynnings bok men den var reserverad. Efter biblioteket rullade jag hem till pappa och lika trevligt som vanligt att komma dit förutom att den fanns en sjuk liten lillebror där. Sen rullade jag vidare hem till julia för att sedan baka med henne och lullu. klockan halv 8 kommer emma och hämtar mig och vi rullar hem. När vi kommer hem så är det bara för emma att rulla till värnamo sjukhus med lillebror för hans halsmandlar är jätte svullna. Och jag var tvungen att rulla hem till mamma för att gå ut med Neo. Jag rullar dit för att gå min dagliga vandring med han. Jag möter storebror på vägen som nämnligen fyller år idag, grattis till han:D. Han promenerar ett tag med mig och sedan skills vi åt för jag ska hem till mamma och lämna Neo. Efter det var det bara att rulla hem till pappa igen och där la jag mig i soffan och kollade på riktigt bra innebandy på tv:n. När matchen är slut har pappa fixat en super god kvällsmat till mig och storebror. Och nu sitter jag här och bloggar lite. Nu kom emma och lillebror hem och nu ska vi äta lite tårta (inte den godaste tårtan men det är trottsallt min storebrors födelsedag så han fick bstämma. han fyller 19 idag). Nu ska jag gå ner och se hur min älskade lillebror mår efter sjukhus besöket. han låter riktigt trött. Efter tårtan blir det förmodligen göra iordning sig för sängen för får inte försova mig mer om jag ska få min efterlänktade tungpiercing. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0