tredje gången gillt?

Då var det dags back in buissnies nu då? Tredje gången jag startar en blogg och dom andra två gångerna tröttnade jag på dom och tyckte det var onödigt att ha en om man inte skrev något. Men nu ska ja försöka vara så aktiv. Vi har fått en laptop i skolan nu som jag sitter vid hela tiden så det kommer nog blir en hel del skrivande om man har tur och orkar. Idag har jag varit duktig och varit på dommarutbildning med innebandyn. Lite extra lättförtjänta pengar nu då, härligt ! Jag är riktigt pank nu. Jag fick mitt studiebidrag den 20nde, det var en fredag och nu är nästan vartenda öre slut. Fattar inte. Jag åkte till jönköping för att bara vara stöd till Denise och Karin som skulle shoppa men självklart kunde jag inte hålla mig och köpte lite smått och gått för pengarna. Har knappt kunnat roa mig något alls nu, men var ju i parken i fredags och det blev väldigt lyckat! Det är alltid lika kul med mina flickor (:. Behöver hitta ett jobb med så det är bara att ta sig i kragen och gå och fråga men det värsta är att jag vågar inte. HA!
Klockan börja bli ganska sent nu och jag får börja tänka på att dra mig till sängen för det är ju skola i morgon och jag är en jävel på att försova mig. Snooza hur länge som helst, finns inget värre än att vakna av ett tjut och sen ska man gå upp från det varma gosiga täcket till den äckliga kalla kylan. brrr ! Men tjing på er för nu ska ja göra mig i ordning för natten, Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0