15.51

kom hem för en stund sen och har hunnit trycka i mig ngr äggmackor.
Skolan var helt okej och klassen verkar bra!:D
Vi har inte jobbat ngt under dagen för vi har mest haft genomgångar om vad vi kommer göra i alla kurser.
Sen fått lite böcker osv.
Men dagen ahr varit hur dryg som helst plus att det är fullt med nya människor man aldrig träffat innan xD.

I morgon ska vi till borås djurpark med klassen, hahaha ska bli askul!:D
Sen är det bara hem och byta och och sedan drar jag och rider och efter det äre ba åka hem, duscha, föna håret, fixa mig assnabbt och sen drar jg vidare till julia på krök:DD


Jag måste bara skriva lite skit om dessie, det är så synd om henne eftersom hon inte förstår hur jävla dum i huvudet hon är.
Okej att man störde sig på kissie och paow liiite innan men dom är ju mer nere på jorden mer än någon annan om man jämför med dessie, det är synd att ingen talar om för henne hur det verkligen ligger till. Okej att kissie, kenza och blondinbella är stora men dessie är en liten jävla amatör blogg jämfört med dom. Så jävla blåst


over and out, p.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0