21.19

ja, inte för att jag har något speciellt att skriva, men jag kände för att lägga in ett till inlägg om min oerhört intressanta dag, like it or not, i don´t care!

Efter ja skrev det förra inlägget så hade jag absolut ingenting att göra så jag la mig i sängne och somnade på två röda sekunder, sen ringde julia efter tjugo, tacka gudarna för det för vem vet hur länge jag hade sovit i såfall?!
Sen så bjöd pappa hit mina älskade farföräldrar på vofflor, riktigt gottt men jag mådde illa efter första (hade ätit mackor också) men eftersom jag klagat på att han gjort för mkt smet så fick jag trycka i mig en till och ett stort glas iskall mjölk!

Efter det ringde jag julia och vi drog ut och drog en jävel.
Värken jag eller fridholm hade världens lust att ta en springtur idag efter gårdagens träning men det ska vi se till att göra snart!

Nahä. ska kolla på linaskvällsbok och sen sova. Trotts allt skola i morgon och jag ska upp tidigt!
fräsig bild från spanien på la familia, emma, gabriel, jag, carlos och pappa

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: omg, jag såg din kommentar nu, har missat den totalt :O

2009-08-26 @ 00:57:30
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0