21.55

och jag ligger redan i sängen, ett framsteg?
Men frågan är hur länge jag ligger här med, haahaha!
Men jag sa till mig själv att vid 23.00 ska jag stänga ner datorn och göra så gott jag kan för att sova.
Idag så har jag gjort absolut ingenting förutom att träffat julia en stund och sedan träffade vi Cissi också, mkt trevligt!

Nehe i morgon ringer klockan vid 06.45 och mamma, johan ska väcka mig sedan har jag till och med tvingat julia och louise ringa och se ifall jag är vaken, så om jag inte vaknar då så är det något som inte är riktigt som det ska.

Nehe nog med en massa skit ska ni få se en bild på mitt nyfärgade hår, dock är det blött, men det får duga.


jag tog mörkbrunt men det ser mer ut som assvart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0