älskade hp08b

min älskade klass. Första gången i mitt liv som jag går i en klass där alla kan vara sig själva, och ha roligt med allihop.
men det har försvunnit nu och jag är verkligen jätte ledsen över det.
Nu kommer jag att gå i hp08a och det låter inte ens lika bra.
Med en massa nytt folk.
jag vill inte byta klass!
Men jag vill heller inte välja handel, handel. jag kommer inte göra något jag inte vill bara för det och jag kommer trots allt gå i samma klass som min bästa vän och världens bästa louise. Det blir vi tre och förhoppningsvis två killar från vår gamla klass. Så det kommer bli helt okej hoppas jag.

Jag har valt inriktning turism och det ska bli riktigt kul faktiskt.
Vi har något som kallas för ÖFA och det står för övningsföretag, det innebär att vår klass ska välja ett turism företag som vi sak göra ett öfa av. Först måste vi fråga om det är okej att vi gör det. Och här i närheten finns det inte alls många olika turism företag så vi valde high chaparall, ganska tråkigt.
Men sen kom vår lärare på att vi kunde ta turism byrån och då kanske dom kommer skicka iväg oss på en massa saker som vi ska kolla upp. Roligt!
Sen kommer det vara öfa mässor, där det är massa olika skolor från vårt distrikt skulle jag tro om inte från hela sverige som samlas på ett ställe och ställer ut sitt öfa så kan man vinna en massa priser osv. Riktigt kul.

va går ni för linje?

ska lägga upp några bilder på HP08B
klassresan till karamellpojkarna

insparken


världens bästa lärare

insparken

insparken

hela klassen förutom ngr killar

den bilden får avsluta, sorligt är det!

Kommentarer
Postat av: siri.

KOM BARA! fan du är alltid välkommen. fast kom på igår att jag inte kommer vara HELT ensam för jalle ska också bsätta sig i växjö så jag kan ju tgga sällskap av henne och petter om det skulle krisa sig, haha!

:*

2009-08-12 @ 11:35:25
URL: http://siriakvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0