fredag

yes, fredag. En lam sådan

kom hem från angelica innan, har varit hur trevligt som helst.
umgåtts med mina andra väninnor idag, riktigt kul. Alla vart på sånt där riktigt sjukt humör och det är kul.
Hv-färjestad spelade här idag, vänskapsmatch men det är ändå riktigt stort eftersom jag bor i en sån storstad.
illa pinkat dock att färsjestad färlorade.

Det var sjukt mkt folk där och biljetterna var slutsålda låååångt innan matchen.
Nu ska jag sitta framför datorn hela natten och kika runt på allt och ingenting.

nästa helg blir det krök så det heter duga, kommer bli så sjukt bra.


nu ska jag kika vidare.

ha de gött, hej !

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha jasså de säger du ;)

synd gumman för förlusten måste tagit hårt =) 6-0 ';*)

2009-08-15 @ 00:09:34
URL: http://HTTP://JJHANII.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0