Lördags;

jag och julia rullade mot Anderstorp för en liten förfest med emma och hang innan boket.
Mamma släppte av oss vid kvantum i anderstorp och framför hade vi oss en väg barfota hem till emma som typ tog en halvtimma xD hahaa!
När vi väl kom fram så korkade vi upp vinet och snackade om allt och ingenting och spelade ölspelet!
Skit trevligt, sedan kom våran skjuts som skulle föra oss till bokskogen, utanför burseryd, men med mitt lokalsinne i högsta hugg så gick det inte som planerat, men efter drygt en timma körande runt stället som vi skulle till kom vi äntligen fram, och där träffade vi mer anderstorps tjejer som vi spenderade hela kvällen med, vi var på dansglovet nästan hela kvällen, men riktigt trevligt nytt folk!
Så jag säger tack för en asbra kväll med ett leende på läpparna!


jag, hemma hos emma!

hahaha i bilen!

väl framme, hang, johanna, elina, julia och jag

johanna, emma, julia, jag, hang

johanna, emma, julia, jag, hang. Och nej jag har inga skor på mig här för jag tog av mig dom i ngr minuter pga, fotont!

hahahhahah uppe på baren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0